Meldungen aus der Medizinischen Fakultät

Dienstagsseminar: “Role of myeloid-derived suppressor cells in the immune evasion in cancer” + “Therapeutic vaccination against HPV16 - clinical and immune monitoring”

[31.05.2016]

Veranstaltungstag: 31.05.2016 12. Uhr c. t. im Hörsaal der Verwaltung, 2. OG

Referentinnen:

Susanna Mandruzzato, Section of Oncology and Immunology, Department of Surgery, Oncology and Gastroenterology, University of Padova, Italy
Marij Schoenmaekers-Welters, Department of Clinical Oncology, Leiden University Medical Center, Leiden, The Netherlands

Themen: “Role of myeloid-derived suppressor cells in the immune evasion in cancer” + “Therapeutic vaccination against HPV16 - clinical and immune monitoring”

Initiator: Prof. Dr. S. Brandau

Das Scientific Seminar wird durch die Ärztekammer zertifiziert. Für die Anrechnung der erworbenen Fortbildungspunkte tragen Sie sich bitte mit Ihren Barcode-Etiketten in die ausliegende Liste ein.

Pressekontakt