Personensuche

Personensuche

Bitte geben Sie den Namen der gesuchten Person ein.

Es wurde 1 Person gefunden.

Anschrift
Lotharstr. 65 (LF)
47057 Duisburg
Raum
LF 130

Funktionen

  • Juniorprofessor/in, Informatische Methoden in der Modellierung und Analyse von Lernprozessen

Die folgenden Publikationen sind in der Online-Universitätsbibliographie der Universität Duisburg-Essen verzeichnet. Weitere Informationen finden Sie gegebenenfalls auch auf den persönlichen Webseiten der Person.

    Artikel in Zeitschriften

  • Leibur, Tiiu; Saks, Katrin; Chounta, Irene-Angelica
    Towards acquiring teachers’ professional qualification based on professional standards : Perceptions, expectations and needs on the application process
    In: Education Sciences Jg. 11 (2021) Nr. 8,
    ISSN: 2227-7102
  • Beiträge in Sammelwerken und Tagungsbänden

  • Aprin, Farbod; Manske, Sven; Chounta, Irene-Angelica; Hoppe, Heinz Ulrich
    Is This Fake or Credible? : A Virtual Learning Companion Supporting the Judgment of Young Learners Facing Social Media Content
    In: Advances in Web-Based Learning – ICWL 2021: Proceedings / 20th International Conference, ICWL 2021, Macau, China, November 13–14, 2021 / Zhou, Wanlei (Hrsg.) 2021, S. 52 - 60
    ISBN: 978-3-030-90784-6; 978-3-030-90785-3 ISSN: 1611-3349; 0302-9743
  • Roa, Eric Roldán; Chounta, Irene-Angelica; Pedaste, Margus
    Towards using pedagogical agents to orchestrate collaborative learning activities combining music and mathematics in K-12
    In: DCECTEL 2021: Doctoral Consortium at the European Conference on Technology Enhanced Learning 2021: Proceedings of the Doctoral Consortium of the Sixteenth European Conference on Technology Enhanced Learning co-located with the Sixteenth European Conference on Technology Enhanced Learning (EC-TEL 2021) / 16th European Conference on Technology Enhanced Learning Technology-Enhanced Learning for a Free, Safe, and Sustainable World, 20-24 September 2021, Bozen, Online / Fominykh, Mikhail; Aristeidou, Maria (Hrsg.) 2021, S. 96 - 101
    ISSN: 1613-0073
  • Hecking, Tobias; Chounta, Irene-Angelica; Hoppe, Heinz Ulrich
    Investigating social and semantic user roles in MOOC discussion forums
    In: Proceedings of the 6th Conference on Learning Analytics and Knowledge / 6th International Learning Analytics & Knowledge Conference (LAK 16), 25. bis 29. April 2016, Edinburgh 2016, S. 198 - 207
    ISBN: 978-1-4503-4190-5
  • Steinert, Laura; Chounta, Angeliki-Eirini; Hoppe, Heinz Ulrich
    Where to Begin? : Using Network Analytics for the Recommendation of Scientific Papers
    In: Collaboration and Technology: Proceedings / 21st International Conference, CRIWG 2015, Yerevan, Armenia, September 22-25, 2015 / Baloian, Nelson; Zorian, Yervant; Tasklakian, Perouz; Shoukouryan, Samvel (Hrsg.) 2015, S. 124 - 139
    ISBN: 978-3-319-22747-4; 978-3-319-22746-7